A+ A A-

Konrad Wołoszyn

Dnia 22 lipca rozpoczęliśmy staże zagraniczne "Praktyka czyni mistrza" , jako stażysta "Cupcakes & Go", byłem wstanie stwierdzić iż atmosfera była rodzinna, wszyscy byli dla siebie życzliwi i pomocni, a praca była dobrze zorganizowana. Niestety dojazd trwał ok. 0,5h.

W weekendy poza dniami pracy odbyły się również wycieczki w których każdy mógł wziąć udział. Pierwszą wycieczką było zwiedzanie Sevilli dzięki grze miejskiej w której poznawaliśmy to wspaniałe miasto. Kolejną wycieczką był wyjazd do Giblartaru, po odprawie granicznej szczęśliwie pogoda nam dopisywała, dzięki czemu mogliśmy z łatwością przeprawić się na szczyt góry, gdzie już czekały na nas Makaki Berberyjskie. Następną wycieczką była podróż do Cadiz. Kolejnymi punktami wycieczek było zwiedzanie pałacu oraz ogrodów Real Alkazar, oraz zwiedzanie Grenady, położonej u podnóża gór Sierra Nevada, gdzie zwiedziliśmy Alehambrę, czyli największą atrakcję miasta i następnie odwiedziliśmy piękną plażę Taviry w Portugalii. Ogółem oceniając, zwiedzanie Andaluzji było moją ulubioną częścią tego stażu. W międzyczasie po godzinach stażu odbywały się zajęcia językowe z języka hiszpaniskiego po których otrzymaliśmy certyfikaty. Same lekcję były niezwykle interesujące oraz produktywne.