A+ A A-

Zuzanna Wojczuk

Jestem zadowolona z odbytego stażu. Czułam się tutaj bezpiecznie. Staże przyniosły mi wiele korzyści min.:  zdobycie nowych doświadczeń, poznanie nowych technologii, podwyższenie swoich umiejętności z języka hiszpańskiego, poznanie nowych ludzi oraz mogłam wzbogacić swoje CV. Atmosfera w pracy była dobra. Podczas stażu nie miałam żadnych problemów. Uczestnictwo w stażu pomogło mi podnieść swoje umiejętności zawodowe. Zakwaterowanie bardzo mi się podobało. Ilość pieniędzy wystarczyła na moje wydatki. Wyżywienie było na prawdę smaczne i różnorodne. Chciałabym w przyszłości pojechac do Hiszpanii. Lekcje języka hiszpańskiego znacznie pomogły mi w komunikacji, dzięki niemu polepszylam jego znajomość, i utrwaliłam umiejętność posługiwania się językiem hiszpańskim. Dzięki wycieczkom mogłam poznać region w którym odbywałam praktykę. Dzięki pobycie w Hiszpanii i rozmowie z hiszpanami zwiększyła się moja tolerancja na odmienność kultury i zwyczajów innych narodów. Chciałabym ponownie wziąść udział w stazach zagranicznych.

Igor Binek

Moje miejsce stażu bardzo mi się podobało ponieważ pracowałem z wspaniałymi ludźmi którzy zawsze mi we wszystkim pomagali. W pracy zawsze było śmiesznie a atmosfera była bardzo przyjemna. Zajęcia z języka hiszpańskiego były bardzo ciekawe, pani która je prowadziła była bardzo miła i pomocna. Wycieczki które odbyły się w Hiszpani były bardzo interesujace. Na pewno nie zapomnę wycieczki na Gibraltar ponieważ kosztowała nas dużo sił żeby wejść na sam szczyt na którym czekały nas piękne widoki. W Hiszpanii najbardziej podobały mi się wycieczki dzięki którym poznałem kulturę Hiszpanii

Konrad Wołoszyn

Dnia 22 lipca rozpoczęliśmy staże zagraniczne "Praktyka czyni mistrza" , jako stażysta "Cupcakes & Go", byłem wstanie stwierdzić iż atmosfera była rodzinna, wszyscy byli dla siebie życzliwi i pomocni, a praca była dobrze zorganizowana. Niestety dojazd trwał ok. 0,5h.

W weekendy poza dniami pracy odbyły się również wycieczki w których każdy mógł wziąć udział. Pierwszą wycieczką było zwiedzanie Sevilli dzięki grze miejskiej w której poznawaliśmy to wspaniałe miasto. Kolejną wycieczką był wyjazd do Giblartaru, po odprawie granicznej szczęśliwie pogoda nam dopisywała, dzięki czemu mogliśmy z łatwością przeprawić się na szczyt góry, gdzie już czekały na nas Makaki Berberyjskie. Następną wycieczką była podróż do Cadiz. Kolejnymi punktami wycieczek było zwiedzanie pałacu oraz ogrodów Real Alkazar, oraz zwiedzanie Grenady, położonej u podnóża gór Sierra Nevada, gdzie zwiedziliśmy Alehambrę, czyli największą atrakcję miasta i następnie odwiedziliśmy piękną plażę Taviry w Portugalii. Ogółem oceniając, zwiedzanie Andaluzji było moją ulubioną częścią tego stażu. W międzyczasie po godzinach stażu odbywały się zajęcia językowe z języka hiszpaniskiego po których otrzymaliśmy certyfikaty. Same lekcję były niezwykle interesujące oraz produktywne.

Daniel Pełech

Staże zagraniczne w Sevilli były dla mnie świetnym doświadczeniem. Wyjazd dał mi szansę aby zobaczyć jak wygląda praca geodety za granicą. Podczas stażu wykonywałem pomiary sytuacyjno- wysokościowe metodą tachimetryczną, zapisywałem wyniki pomiarów, tworzyłem szkic. W trakcie praktyk zawodowych poznałem nowy program AutoCAD, w którym tworzyłem mapę fragmentu parku Marii Luisy i projektowałem most pomiędzy dwoma muzeami. Podczas wyjazdu i odbywanych praktyk poprawiłem swoje umiejętności zawodowe, dużo dowiedziałem się o hiszpańskiej kulturze, a także zasmakowałem regionalnej kuchni.
Praktyki zawodowe za granicą były dla mnie bardzo interesujące. Najbardziej podobała mi się wycieczka na Gibraltar, mimo iż była bardzo wyczerpująca. Wejście na sam szczyt góry było nie lada wyzwaniem, ale dałem radę. Dużą motywacją były dla mnie małpki, które tam mieszkają. Staże w Sewilli będą dla mnie świetnym wspomnieniem, a szczególnie praktyki pod okiem super tutora Raula!