E-sport

Przedmioty punktowane

  • język polski
  • matematyka
  • język obcy nowożytny
  • informatyka

Przedmioty rozszerzone

  • informatyka
  • język angielski

Krótki opis innowacji

Innowacja e-sport realizowana jest w formie dwóch godzin zajęć dodatkowych w ciągu tygodnia oraz w ramach lekcji informatyki. Ponadto uczniowie biorą udział w turniejach e-sportowych i innych wydarzeniach ze świata gameingu.

Cele edukacyjne:

  • Zapoznanie uczniów z historią e-sportu.
  • Omówienie funkcjonowania e-sportu w Polsce i na świecie.
  • Zaprezentowanie roli finansów w e-sporcie.
  • Zaznajomienie z systemami treningowymi w e-sporcie.
  • Uświadomienie uczniom roli marketingu w e-sporcie.
  • Zaprezentowanie technologii wykorzystywanych w e-sporcie.
  • Kształtowanie umiejętności świadomego korzystania z komputera, grania i trenowania gier e-sportowych.
  • Umiejętności współpracy w grupie.
  • Umiejętności organizacji pracy indywidualnej i zespołowej.
  • Doskonalenia myślenia przestrzennego, wielowątkowego.
  • Umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracą pod presją.

Absolwenci tego kierunku:

  • Otrzymają wiedzę o historii i gatunkach gier komputerowych.
  • Zgłębią tajniki organizacji turniejów e-sportowych
  • Zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia gier (koncepcja ogólna),
  • Poszerzą wiedzę dotyczącą grafiki komputerowej

Uczestnictwo w innowacji stylizacja i wizaż umożliwia:

  • poszerzenie obszaru swojej wiedzy o nowe treści,
  • ułatwienie wyboru zawodu,
  • rozwijanie zainteresowań,
  • udział w turniejach e-sportowych i innych wydarzeniach ze świata e-sportu,
  • zadowolenie w zakresie samorealizacji.

Przyjdź! Zobacz! Dołącz do nas w nowym roku szkolnym!