E-sport
Przedmioty punktowane
- język polski
- matematyka
- język obcy nowożytny
- informatyka
Przedmioty rozszerzone
- informatyka
- język angielski
Krótki opis innowacji
Innowacja e-sport realizowana jest w formie dwóch godzin zajęć dodatkowych w ciągu tygodnia oraz w ramach lekcji informatyki. Ponadto uczniowie biorą udział w turniejach e-sportowych i innych wydarzeniach ze świata gameingu.
Cele edukacyjne:
- Zapoznanie uczniów z historią e-sportu.
- Omówienie funkcjonowania e-sportu w Polsce i na świecie.
- Zaprezentowanie roli finansów w e-sporcie.
- Zaznajomienie z systemami treningowymi w e-sporcie.
- Uświadomienie uczniom roli marketingu w e-sporcie.
- Zaprezentowanie technologii wykorzystywanych w e-sporcie.
- Kształtowanie umiejętności świadomego korzystania z komputera, grania i trenowania gier e-sportowych.
- Umiejętności współpracy w grupie.
- Umiejętności organizacji pracy indywidualnej i zespołowej.
- Doskonalenia myślenia przestrzennego, wielowątkowego.
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracą pod presją.
Absolwenci tego kierunku:
- Otrzymają wiedzę o historii i gatunkach gier komputerowych.
- Zgłębią tajniki organizacji turniejów e-sportowych
- Zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia gier (koncepcja ogólna),
- Poszerzą wiedzę dotyczącą grafiki komputerowej
Uczestnictwo w innowacji stylizacja i wizaż umożliwia:
- poszerzenie obszaru swojej wiedzy o nowe treści,
- ułatwienie wyboru zawodu,
- rozwijanie zainteresowań,
- udział w turniejach e-sportowych i innych wydarzeniach ze świata e-sportu,
- zadowolenie w zakresie samorealizacji.