Znani przyłączają się do promocji szkolnictwa branżowego

Dużo odwagi dodała mi sentencja Alberta Einsteina, który powiedział: “Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajdzie się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi.” Dlatego postanowiłam napisać do znanych osób ze szklanego ekranu, którzy zajmują się remontami oraz aranżacją wnętrz i poprosić o pomoc w promocji szkolnictwa branży budowlanej.  Oto natychmiastowa odpowiedź Państwa Mirelli i Marcina Kępczyńskich projektantów i zarazem wykonawców projektów od A do Z, prowadzących program remontowy w HGTV “Para w remont”:

Szanowna Pani,
Z wielką radością przeczytaliśmy Pani list. Chętnie zaangażujemy się w promocję szkolnictwa branżowego.
Oboje uważamy, że wybór budowlanki w dzisiejszych czasach jest mądrym rozwiązaniem, do którego zachęcamy wiele osób w naszym otoczeniu. W świecie, w którym wszyscy szukają łatwych sposobów na życie szkoła branżowa jest wyborem wymagającym odwagi i siły charakteru, które są coraz rzadszym dobrem.
Właśnie wrzuciliśmy post na Facebook, w którym oznaczyliśmy Państwa szkołę. Możecie Państwo go bez problemu udostępnić również na swoim profilu.
Jeśli jeszcze możemy coś zrobić, to proszę o informację.
Pozdrawiamy serdecznie,

Mirella i Marcin Kępczyńscy

Kochani, Zostaliśmy poproszeni o pomoc w promocji szkolnictwa branżowego w Polsce. Nie trzeba nas było długo namawiać….

Opublikowany przez Mirella i Marcin Kępczyńscy Wtorek, 23 lutego 2021

Dziękujemy za tak szybką i przychylną odpowiedź. Liczymy na kolejne pozytywne komentarze wspierające szkolnictwo branży budowlanej.

Dyrektor ZSP Nr 4
Lidia Sternik